Rapport

image_pdfimage_print

“Evalueren is een startpunt, geen eindpunt.”
Deze quote staat bovenaan het voorwoord bij de nieuwe rapporten en illustreert hoe het evaluatiebeleid op onze school vorm krijgt. We gaan samen de kinderen op weg en sturen ons traject geregeld bij. We willen onze kinderen zien groeien, op alle vlakken, en proberen dit a.d.h.v. de vernieuwde rapportage in kaart te brengen.

Via de rapporten wensen we u geregeld een overzicht te geven van de attitudes, de resultaten en het welbevinden van uw kind op school. De data van de rapporten wordt vooraf via Focus, de maandelijkse nieuwsbrief, meegedeeld.

Het eerste rapport is een ‘feedbackrapport’. Om de leerlingen de tijd te geven te wennen aan het nieuwe leerjaar focussen we ons binnen het septemberrapport enkel op de domeinen “Sociale vaardigheden | Opvoedingsproject | Omgangsplan” & “Initiatief en verantwoordelijkheid”.

Vanaf oktober zullen ook de behaalde punten binnen de verschillende domeinen te zien zijn op het rapport.

Een uitgebreide uitleg over de opbouw van het rapport kan u terugvinden in het voorwoord. Er is een aangepast document op basis van de leeftijd van onze leerlingen in de lagere school:

  • Voorwoord rapport eerste leerjaar
  • Voorwoord rapport 2de, 3de en 4de leerjaar
  • Voorwoord rapport 5de en 6de leerjaar
Scroll naar top